
EEN STERKE HOMEPAGE? 3 TIPS OM JE HOMEPAGE TE OPTIMALISEREN
Je homepage is en blijft één van de belangrijkste pagina’s van je website. En natuurlijk wil je je bezoeker een heerlijk warm welkom heten. Maar hoe doe je dat in een tijd waarin de gemiddelde website bezoeker binnen 3 seconden besluit of hij/ zij gaat blijven op je website. In dit artikel geef ik je 3 tips voor een sterke homepage.

Je website upgraden? Een mooier web design in 3 stappen
De look en feel van je website is het eerste waar veel mensen je website op beoordelen. En ook al is design zeker niet het belangrijkste onderdeel van je website, het is en blijft de eerste indruk op je klanten. En natuurlijk wil je dat die eerste indruk goed is, en een kloppend beeld geeft van wie jij bent en wat je te bieden hebt. En voor jezelf is het natuurlijk ook een fijn gevoel als je blij wordt bij het openen van je website.
In dit artikel geven we jouw website een esthetische upgrade in 3 stappen.

Opvallen met je website? 6 tips om de aandacht van je bezoeker vast te houden
In deze digitale eeuw is scrollen, browsen en scannen het nieuwe lezen. Het aantal pagina’s online gaat eindeloos door, en we hoppen van site naar site. We scannen websites op zoek naar de informatie die we écht nodig hebben. Vinden we op website 1 niet wat we zoeken, gaan we meteen door naar de volgende.
En tussendoor zijn er talloze afleidingen die ervoor zorgen dat we soms niet eens meer weten waar we eigenlijk naar op zoek waren. Een social media notificatie of mailtje kan de aandacht binnen een seconde verslappen.
Conclusie: jouw website moet opvallen om de aandacht te houden.
Maar hoe maak je zo’n website die jouw bezoeker opvalt en aanspreekt? Hieronder zet ik een aantal tips voor je op een rijtje om de aandacht van jouw potentiële klant vast te houden.

Je website levert niks op? 8 tips voor een wervende website
Na maanden ploeteren is je website af. Je hebt er veel uurtjes in gestoken en hij ziet er super uit! Je krijgt veel complimenten van je vrienden en familie, en je voelt je blij en trots. Nadat je website een tijdje online staat merk je echter dat je website niet gevonden wordt, en dat de bezoekers die je trekt je familie en vrienden zijn. De enkele nieuwe potentiële klant die je website bezoekt, laat zijn/ haar gegevens niet achter. En de inschrijvingen voor je aanbod lopen ook niet echt storm. Je initiële trots begint zich om te vormen naar twijfel. Waarom werkt je website niet? Je hebt er zoveel tijd en moeite ingestoken, en hij ziet er echt mooi uit, dat zegt iedereen.